Leaderboard
728x15

Fashion Paradox

Large Rectangle

Check out these fashion website images:


Fashion Paradox
fashion website
Image by T o m m
Don't use this image on websites, blogs or other media without my permission.
© Some rights reserved.

Temàtica:
Sempre vaig estar fascinat des de la gran cura i resultats de la fotografia de moda en estudio, pel sublim rendiment que els fotògrafs aconsegueixen donar a la llum dels seus models.
Pel meu projecte, doncs, he volgut intentar construir unes imatges caracteritzades de la mateixa cura treballant molt sobre la il•luminació de les escenes.
Juntament però considero la fotografia de moda pobre de continguts i de valors vàlids; és com concentrar-se totalment sobre els aspectes estètics sense donar cap importància als significats i temàtiques que qualsevol cosa pot portar amb se mateixa; entenc que en el mon de la moda l’únic valor afegit i reconegut és la bellesa i l’aspecte exterior i no en denuncio la futilitat però pel meu projecte he volgut intentar transmetre una temàtica de fon, una idea afegida que em feria sortir des del mon de la fotografia de retrat de moda per entrar en un àmbit de critica social de un aspecte crític de la nova societat moderna.
Per això amb la totalitat d’aquest projecte he intentat transmetre la incongruïtat que hi ha entre el petit i reduït mon de la gran majoria de les persones de les noves societats modernes i l’efectiva situació i realitat en la que viuen; he volgut denunciar la ceguesa del nou gènere humà, massa concentrat en les seves coses, en el seu aspecte exterior, en el seu petit mon construït amb cortines i paravents de cartró, focalitzat a l’obteniment de baix o inútils objectius, sense donar-se conta que en realitat el mon en que viu està caient a trossos, s’està disgregant, la pèrdua de valors està en creixement exponencial, hi ha zones del planeta en que les poblacions estan vivint guerres i destruccions massives, que viuen per sota dels llindars mínim de vida, en que l’únic objectius del cada dia és arribar fins al dia següent.
Quin aspecte més de la moda pot expressar aquesta completa ceguesa i total menyspreu per aquestes grans problemàtiques?


Planificació:
Per la finalització del meu projecte he buscat una localització que hauria pogut expressar una decadència, un abandonament; per això he buscat una nau en desús.
Per poder il•luminar el set he degut, clarament, utilitzar un generador d’electricitat deixat a l’exterior de la nau i tirar casi 100m de cable per l’utilitzo del set de focus en dotació al Sermat.
Per la il•luminació he buscat informacions sobre com il•luminar un estudi de moda i he mirat tutorials vídeo del les diferents maneres de utilitzar la llum per dibuixar les cares dels models; en fi he utilitzat el sistema a tres punts de llum per intentar destacar més els models des del fons, aprofitant però de la llum directe del sol com back-light o per crear, en algun cas, jocs de llum sobre les paredes i sobre els models.
He preguntat l’ajuda a dos companys de classe per fer-me de models, la Alba Montero i l’Eduardo Moya.
Per algunes fotos s’han utilitzats alguns “attrezzi” ja presents en la nau.


Conclusions:
Per totes les fotografies he intentat tres postproduccions diferents: Color real, un efecte mitja entre Color i B/W i B/W sencer amb diferents grisos mitjans.
De tota manera no he aconseguit crear l’efecte esperat; no hi ha prou contrast entre els fons destrossats i els models i, sense una introducció a la temàtica, no s’imagina el significat que hauria volgut donar-li; podria ser que hagi fallat alguna cosa en la il•luminació; igualment amb el material a disposició del Sermat no hauria pogut intentar cap altra manera de il•luminar l’escena pel fet que en la fotografia professional de moda s’utilitzen focus especials, difusors a ombrel•la, reflectors opacs, paredes especials, etc., que segurament fan que les fotos resultin molt més inundades de llum i vives en els colors.


Agraïments:
Alba Montero, model
Eduardo Moya, model
Javier Cañal, per l’ajuda a transportar els materials
Pol Carculé, per haver-me deixat el generador d’electricitat
Joan Nieto, per vigilar el generador a l’exterior de la nau


Fashion Paradox
fashion website
Image by T o m m
Don't use this image on websites, blogs or other media without my permission.
© Some rights reserved.

Temàtica:
Sempre vaig estar fascinat des de la gran cura i resultats de la fotografia de moda en estudio, pel sublim rendiment que els fotògrafs aconsegueixen donar a la llum dels seus models.
Pel meu projecte, doncs, he volgut intentar construir unes imatges caracteritzades de la mateixa cura treballant molt sobre la il•luminació de les escenes.
Juntament però considero la fotografia de moda pobre de continguts i de valors vàlids; és com concentrar-se totalment sobre els aspectes estètics sense donar cap importància als significats i temàtiques que qualsevol cosa pot portar amb se mateixa; entenc que en el mon de la moda l’únic valor afegit i reconegut és la bellesa i l’aspecte exterior i no en denuncio la futilitat però pel meu projecte he volgut intentar transmetre una temàtica de fon, una idea afegida que em feria sortir des del mon de la fotografia de retrat de moda per entrar en un àmbit de critica social de un aspecte crític de la nova societat moderna.
Per això amb la totalitat d’aquest projecte he intentat transmetre la incongruïtat que hi ha entre el petit i reduït mon de la gran majoria de les persones de les noves societats modernes i l’efectiva situació i realitat en la que viuen; he volgut denunciar la ceguesa del nou gènere humà, massa concentrat en les seves coses, en el seu aspecte exterior, en el seu petit mon construït amb cortines i paravents de cartró, focalitzat a l’obteniment de baix o inútils objectius, sense donar-se conta que en realitat el mon en que viu està caient a trossos, s’està disgregant, la pèrdua de valors està en creixement exponencial, hi ha zones del planeta en que les poblacions estan vivint guerres i destruccions massives, que viuen per sota dels llindars mínim de vida, en que l’únic objectius del cada dia és arribar fins al dia següent.
Quin aspecte més de la moda pot expressar aquesta completa ceguesa i total menyspreu per aquestes grans problemàtiques?


Planificació:
Per la finalització del meu projecte he buscat una localització que hauria pogut expressar una decadència, un abandonament; per això he buscat una nau en desús.
Per poder il•luminar el set he degut, clarament, utilitzar un generador d’electricitat deixat a l’exterior de la nau i tirar casi 100m de cable per l’utilitzo del set de focus en dotació al Sermat.
Per la il•luminació he buscat informacions sobre com il•luminar un estudi de moda i he mirat tutorials vídeo del les diferents maneres de utilitzar la llum per dibuixar les cares dels models; en fi he utilitzat el sistema a tres punts de llum per intentar destacar més els models des del fons, aprofitant però de la llum directe del sol com back-light o per crear, en algun cas, jocs de llum sobre les paredes i sobre els models.
He preguntat l’ajuda a dos companys de classe per fer-me de models, la Alba Montero i l’Eduardo Moya.
Per algunes fotos s’han utilitzats alguns “attrezzi” ja presents en la nau.


Conclusions:
Per totes les fotografies he intentat tres postproduccions diferents: Color real, un efecte mitja entre Color i B/W i B/W sencer amb diferents grisos mitjans.
De tota manera no he aconseguit crear l’efecte esperat; no hi ha prou contrast entre els fons destrossats i els models i, sense una introducció a la temàtica, no s’imagina el significat que hauria volgut donar-li; podria ser que hagi fallat alguna cosa en la il•luminació; igualment amb el material a disposició del Sermat no hauria pogut intentar cap altra manera de il•luminar l’escena pel fet que en la fotografia professional de moda s’utilitzen focus especials, difusors a ombrel•la, reflectors opacs, paredes especials, etc., que segurament fan que les fotos resultin molt més inundades de llum i vives en els colors.


Agraïments:
Alba Montero, model
Eduardo Moya, model
Javier Cañal, per l’ajuda a transportar els materials
Pol Carculé, per haver-me deixat el generador d’electricitat
Joan Nieto, per vigilar el generador a l’exterior de la nau


Fashion Paradox
fashion website
Image by T o m m
Don't use this image on websites, blogs or other media without my permission.
© Some rights reserved.

Temàtica:
Sempre vaig estar fascinat des de la gran cura i resultats de la fotografia de moda en estudio, pel sublim rendiment que els fotògrafs aconsegueixen donar a la llum dels seus models.
Pel meu projecte, doncs, he volgut intentar construir unes imatges caracteritzades de la mateixa cura treballant molt sobre la il•luminació de les escenes.
Juntament però considero la fotografia de moda pobre de continguts i de valors vàlids; és com concentrar-se totalment sobre els aspectes estètics sense donar cap importància als significats i temàtiques que qualsevol cosa pot portar amb se mateixa; entenc que en el mon de la moda l’únic valor afegit i reconegut és la bellesa i l’aspecte exterior i no en denuncio la futilitat però pel meu projecte he volgut intentar transmetre una temàtica de fon, una idea afegida que em feria sortir des del mon de la fotografia de retrat de moda per entrar en un àmbit de critica social de un aspecte crític de la nova societat moderna.
Per això amb la totalitat d’aquest projecte he intentat transmetre la incongruïtat que hi ha entre el petit i reduït mon de la gran majoria de les persones de les noves societats modernes i l’efectiva situació i realitat en la que viuen; he volgut denunciar la ceguesa del nou gènere humà, massa concentrat en les seves coses, en el seu aspecte exterior, en el seu petit mon construït amb cortines i paravents de cartró, focalitzat a l’obteniment de baix o inútils objectius, sense donar-se conta que en realitat el mon en que viu està caient a trossos, s’està disgregant, la pèrdua de valors està en creixement exponencial, hi ha zones del planeta en que les poblacions estan vivint guerres i destruccions massives, que viuen per sota dels llindars mínim de vida, en que l’únic objectius del cada dia és arribar fins al dia següent.
Quin aspecte més de la moda pot expressar aquesta completa ceguesa i total menyspreu per aquestes grans problemàtiques?


Planificació:
Per la finalització del meu projecte he buscat una localització que hauria pogut expressar una decadència, un abandonament; per això he buscat una nau en desús.
Per poder il•luminar el set he degut, clarament, utilitzar un generador d’electricitat deixat a l’exterior de la nau i tirar casi 100m de cable per l’utilitzo del set de focus en dotació al Sermat.
Per la il•luminació he buscat informacions sobre com il•luminar un estudi de moda i he mirat tutorials vídeo del les diferents maneres de utilitzar la llum per dibuixar les cares dels models; en fi he utilitzat el sistema a tres punts de llum per intentar destacar més els models des del fons, aprofitant però de la llum directe del sol com back-light o per crear, en algun cas, jocs de llum sobre les paredes i sobre els models.
He preguntat l’ajuda a dos companys de classe per fer-me de models, la Alba Montero i l’Eduardo Moya.
Per algunes fotos s’han utilitzats alguns “attrezzi” ja presents en la nau.


Conclusions:
Per totes les fotografies he intentat tres postproduccions diferents: Color real, un efecte mitja entre Color i B/W i B/W sencer amb diferents grisos mitjans.
De tota manera no he aconseguit crear l’efecte esperat; no hi ha prou contrast entre els fons destrossats i els models i, sense una introducció a la temàtica, no s’imagina el significat que hauria volgut donar-li; podria ser que hagi fallat alguna cosa en la il•luminació; igualment amb el material a disposició del Sermat no hauria pogut intentar cap altra manera de il•luminar l’escena pel fet que en la fotografia professional de moda s’utilitzen focus especials, difusors a ombrel•la, reflectors opacs, paredes especials, etc., que segurament fan que les fotos resultin molt més inundades de llum i vives en els colors.


Agraïments:
Alba Montero, model
Eduardo Moya, model
Javier Cañal, per l’ajuda a transportar els materials
Pol Carculé, per haver-me deixat el generador d’electricitat
Joan Nieto, per vigilar el generador a l’exterior de la nau

Banner